W dniu 31 maja 2022 r., wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pracodawców i uczniów ostatnich klas szkół ponadpodstawowych, odbyły się pierwsze po przerwie związanej z pandemią COVID-19 – Targi Pracy, Edukacji i Przedsiębiorczości w Prudniku, zorganizowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku oraz Opolską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy.

W trakcie targów zaprezentowano szeroką ofertę edukacyjną Uniwersytetu Opolskiego na rok akademicki 2022/2023, ze szczególnym uwzględnieniem kierunków i modułów prowadzonych w Instytucie Nauk Pedagogicznych (w tym: Design i Komunikacja Społeczna; Pedagogika; Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna; Pedagogika Specjalna; Praca Socjalna oraz Socjologia). Prezentowana oferta edukacyjna cieszyła się sporym zainteresowaniem wśród uczestników targów (uczniów ze szkół ponadpodstawowych powiatu Prudnickiego), często dopytujących o szczegóły prezentowanych kierunków kształcenia w Uniwersytecie Opolskim.

Uczestnicy targów na stoisku Instytutu Nauk Pedagogicznych – mogli zaopatrzyć się w specjalne broszury reklamowe przygotowane, zarówno przez Biuro Marketingu i Public Relations (zawierające precyzyjny wykaz kierunków UO wraz z wymaganymi przedmiotami do zdawania w trakcie matur oraz podstawowe informacje o Uniwersytecie Opolskim), jak i akcydensy reklamowe (i prezentacje multimedialną), przygotowane przez członków Koła Naukowego Pedagogów, zawierające szczegółowe opisy poszczególnych kierunków, prowadzonych w Instytucie Nauk Pedagogicznych.

W działania promocyjne Instytutu Nauk Pedagogicznych czynnie włączyła się studentka I roku Pedagogiki SUM (moduł KWWP) – Agnieszka Brym oraz Paweł Cieśla.

fot. Tygodnik Prudnicki/terazprudnik.pl